Kaikkihan tuntevat Nami Nami -vanukkaat? Valio kuitenkin otti ja muutti ne hiljan Kidius-nimisiksi. Jätetään nyt tuon hölmön nimimuutoksen ruotiminen kuitenkin vähemmälle ja keskitytään noiden vanukaspurkkien kokoon.

Kuten tiedämme, absoluuttinen totuus on se, että se maitosuklaa - Nami Nami on parhaan makuinen vanukas mitä kukaan koskaan ikinä missään on maistanut. Siksi ihmettelenkin, että miksi sitä myydään niin naurettavan pienissä purkeissa? Haluaisin syödä sitä isolla ruokalusikalla kunnon kauhaisuja, niin että maitosuklaavanukkaan suloinen maku leviäisi suun kaikkiin makunystyröihin. Tällaiseen syömätapaan ei tuollainen vähän toista desiä sisältävä pakkauskoko luonnollisestikaan sovellu kovin hyvin. Ehdotankin nyt Valiolle ihan näin julkisesti, että tehkää siitä maitosuklaavanukkaasta versio aikuiseen makuun vähän isommalla purkilla (puoli litraa voisi olla sopiva koko). Myykää sitä vaikka sillä vanhalla Nami Nami -nimellä, ja jättäkää ne naurettavan pienet Kidius-purkit lapsille.

Maitotuotteista tulikin mieleeni Hartwall Jaffan TV-mainokset. Niissähän lauletaan mainoksen lopussa aivan selvästi "Maito-poikien nautinto". Joku nyt varmaan väittää, että siinä lauletaan "Aito oikea nautinto", koska se on Jaffan mainoslause. Olkoot vaan virallinen mainoslause, mutta korvillahan sitä laulua kuunnellaan, joten pistetäänpä nyt galluppi pystyyn; kerro kommenteissa mitä Sinä kuulet Jaffa-mainoksen laulussa.